نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

خاموشی هیئت‌ها به بهانه کرونا

  • کد خبر: ۳۰۲۲۱
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
خاموشی هیئت‌ها به بهانه کرونا
حمیدرضا معصومیان - مسئول ضمیمه ورزش
اول/ لیگ برتر فوتبال به‌عنوان مهم‌ترین و جذاب‌ترین رشته ورزشی در کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود و این‌همه درحالی است که مجوز برگزاری تمرینات و البته بازی‌های دوستانه هم پیش‌از‌این ازسوی ستاد کرونا صادر شده است. شروع دوباره فوتبال، حلقه آخر از استارت دوباره رشته‌های مختلف ورزشی است؛ چراکه پیش‌از‌این ستاد کرونا مجوز فعالیت بیشتر رشته‌های ورزشی را صادر کرده و شاید درحال‌حاضر فقط کشتی و شنا از این امر مستثنا باشند. این‌همه درحالی است که غیر از فوتبال که خبر‌های آن مثل همیشه در صدر اخبار کشور قرار دارد، از سایر رشته‌ها چندان خبری به گوش نمی‌رسد. از اولین باری که ستاد کرونا مجوز ازسر‌گیری فعالیت برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرد تا امروز، چند هفته گذشته؛ اما دریغ از یک فعالیت کوچک در هیئت‌های ورزشی! حدود ۳۰ رشته ورزشی بعد از اطلاعیه‌های ستاد کرونا درحال‌حاضر عملا این اجازه را دارند که فعالیت‌های خود را در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند، اما به‌سختی می‌توان هیئتی فعال پیدا کرد و شاید بتوان گفت سرجمع فعالیت این ۳۰ رشته ورزشی، ۳۰ مورد هم نشود!
دوم/ اگر نگوییم بیماری کرونا در سراشیبی قرار گرفته است، دست‌کم می‌توان گفت زندگی با آن برای مردم در حال تبدیل‌شدن به یک عادت است. مردم آموخته‌اند که باید با این بیماری کنار بیایند، ولی این آموختگی گویا شامل بسیاری از هیئت‌های ورزشی نمی‌شود؛ چراکه به بهانه کرونا، درِ هیئت‌ها را تخته کرده‌اند و انگار خیالی برای برگشت ندارند. بسیاری از هیئت‌های ورزشی که فقط اسمی از خود داشتند و فعالیت‌های آن‌ها در طول سال به اندازه انگشتان یک دست هم نیست، حالا کرونا را بهانه کرده و همان حضور نصفه‌نیمه سابق را نیز ندارند. میز و صندلی دفتر برخی از این هیئت‌ها در حال خاک‌خوردن است و مسئولان هیئت چنان آن‌ها را به حال خود رها کرده‌اند که انگار هیچ‌گاه قرار نیست درِ این هیئت‌ها باز شود. درحالی‌که انتظار بر این بود که بعد از ماه‌ها تعطیلی هیئت‌ها با اشتیاق و انگیزه و برنامه کار خود را آغاز کنند، حالا در کمال تعجب دیده می‌شود که بسیاری از مسئولان، کرونا را بهانه کرده‌اند و چراغ هیئت‌ها را روشن نمی‌کنند! غیر از چند هیئت انگشت‌شمار که بلافاصله بعد از گرفتن مجوز لازم، کار را شروع کرده‌اند، اوضاع ورزش در شهر تفاوت چندانی با قبل نکرده، گویی در بعضی از هیئت‌ها، کرونا هنوز نرفته است!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->